tisdag 2 juni 2009

På rymmen under bordet(med en litenliten rosa laptop i knät)

Klockan är nu 15.10

Jag har bytt mellan sju o tio blöjor idag!

Diskat matstolarna (o allt runtomkring,bordet,grannstolarna,fönstret bakom,golvet)
fyra gånger..

Jag har redan lagat tre mål lagad mat om man räknar koka gröt..

Jag har diskat 3 gånger..

Jag har varit på utvecklingsamtal

Jag har handlat

Fixat semester stugan

Varit på vårcentralen en sväng

Snutit 75 snuviga näsor

Kan jag få ta av mej pyamasen nu?

2 kommentarer:

ridgeback sa...

Ha ha ha ! skit i att ta den..det är snart dax att lägga sig en stund!

ridgeback sa...

Skit i att ta AV den skulle det ju vara..man kan tro att jag också haft samma tempo..men jag har gjort min deklaration..vet inte vilket som är värst..JO JAG vet..kan tänka mej att byta en dag med dej om du fixade bokslut och deklaration ist!