lördag 12 juni 2010

prinsar

Min lillesnickaregubbe har nu idag rivit bort mitt köksfönster...Yes!

Mitt nya kök är sååå pågång...Och jag har viss beslutsamhetsångest över vilken tapet jag vill ha..Prikcigt ligger nära just nu..Vi ska ha ett svart och vit rutigt golv..Ek luckor och massor med fönster överallt så lite rörigt kommer det att vara även när det är städat och tomt!
Blommigt är myyycket fint det är det jag har köpt de senaste gångerna jag har inhandlat tapeter!
Mycket blommigt kan det bli om jag ska ha det i alla rum.. Nåväl!

Nyss kände jag att tigersågen skrälande lite för mycket för mina känsliga öron, så jag tog min lilla röda bil ut på en tur!

I bilen ligger min favvo artist sedan 80talet i skivspelaren och bara vill spela för mig...U got the look....sign of times....kidddelidddekidelide kiss! PRINCE
och han kommer till roskilde i sommar och jag vill verkligen verkligen bli 17 igen ta på mig trasiga jeans, bandana,converse och kidelidedde kiss!!!

Men när jag tar mig samman så har jag en tigersåg i köket och jag måste köpa kaffe för det är slut och utan kaffe vägrar min levande rikitga lillesnickaregubbeprins att jaobba så..Jag tar min lilla röda ut igen med purpule rain och köper kaffe och bullar!!

Inga kommentarer: