tisdag 27 juli 2010

....herreguuud måste man alltid ha en klämkäck överskrift!!

Så..
Jag får inte se på tv för några vildsinnade tonåringar och en avatar ser på något väääldigt spännande!

Lille gubben har tagit min lilla lilla röda bil och åkt på äventyr!
(han skulle hämta en cool stereo som vi ska ha i båten..Inte vet jag varför, vi behöver verkligen inte lyssana på musik för att få tiden att gå i båten...Det plaskas, klättras och spills dricka överallt ändå!!)
Men han vill ha en stereo i båten det mååååste man ha! Så....

Pussen har diskat i mammas nya kök och blivit belönad med snus pengar så han kommer inte hem förrens snuset är slut troligtvis!

Och de minsta i familjen snusar på mycket trevligare vis i sina små sängar...

Och jag min stackare vill vill vill se på Dexter!!! Men Nej det får jag inte för min tv som jag har köpt..(eller min lillesnickaregubbe gett till mig) Är occuperad av Avatarer och tonåringar..Så nu får jag skriva ingenting här istället!!

Kanske rent av ska försöka få till lite bilder på mitt kök...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Eftersom tv6 bestämmer över oss så att vi aldrig får en ny chans om vi missar ett avsnitt så tänkte jag ge dig en sammanfattning här. Sluta läsa NU om du ser nån tidigare säsong än den som går på tv.

Dexters syster Deb kuckilurade ju med den pensionerade FBI-agenten Lundy. Han blev skjuten och dog och Deb blev skadad och blir jättedeppig av skuldkänslor och sorg. Hon berättar för Anton att hon haft ihop det med Lundy och han ville förlåta henne men hon gjorde slut.
Dexters fru Rita kom på att Dexter har kvar lägenheten vilket ledde till en förhållandekris. De har inte löst den än. Hon har kommit på att han är väldigt bra på att ljuga.
Polischeferna som är ihop fick lite trassel då hon bestämde sig att berätta för nästa chef i ordningen vilket innebar att hon fick en order tillbaka att omplacera sin loverboy.
Dexter bryter sig in i Lundys hotellrum och tar alla ledtrådar om massmördaren de jagar. Han kommer naturligtvis på direkt vem mördaren är och tar honom på bar gärning då han mördar en hotellvakt. Han följer sedan efter massmördaren för att döda honom, och upptäcker att han har fru och två barn. Ops, massmördaren är ju som Dexter, lever dubbelliv! Nu blev det lurigt för Dexter och DÄR var avsnittet slut!
Kram!

Unknown sa...

Och nu insåg jag att det nog var förra veckans avsnitt du inte fick se. Sorry, det missade jag med så det får du ingen sammanfattning på. Och eftersom tv6 är dumma så har de varken repris eller lägger upp Dexter på kanal6play. De tänker inte på mig och Per, Dexter är ju det roligaste vi har! Stackars oss.