torsdag 7 oktober 2010

Oj

Kusinen vitaminen ringer och frågar om de kan få komma ner och häls på oss i helgen..Hennes lille är 1 år och söt som socker...
Jaaaa Kooooom!
Vi ska bara vara i helgen..vi ska bara äta godis..mysa dricka vin.. och bara vara....

Jag berättar för familjen att kusinen och godingen kommer i helgen..
Jaa..Men mamma du har inte glömt att vi ska till stan och handla på IKEA..(Nej det kommer jag ihåg)
Kuuul mamma men du kommer väl ihåg att du lovat mig att vi ska gå och kolla på piercingar(lisen ska ha en ring i näsan hon!)..(nej det har jag inte glömt)
Roligt att de kommer morsan med du lovade att fixa min jacka i helgen..(ja det kom jag ihåg)
Nej men vad kul för henne mamma att följa med oss till stan när vi ska köpa kläder till morfisens 60 års kalas...(ja det hade jag inte glömt)
Skoj men vi skulle ju vinter fixa båten i helgen..( ja det hade jag inte glömt)

Kul kommer kusin vitamin ha när hon ska få snurra värre än vanligt..Men vi kommer dricka vin och äta godis också!

Inga kommentarer: