tisdag 18 januari 2011

SNUBBEL

Hoppsan

Då har det gått en tid..En evighet sedan oktober...Uppdateringen vore såå hisnande så den struntar vi i...Jag bara kör på!

Dagens status..TRÖTT.. Lillan kom nu med en röd knoge..Boxningssäcken hon fick ärva av Pussens färdigboxade kompis...Fungerade bra men hiskeligt ont i knogarna fick hon..Jag måste nog ta det som beting i morgon och leta reda på en bra boxningsklubb i närheten..Klart min lilla ska bli boxare..Vi behöver en bulldoggsfigther i vår familj och det känns nog rätt att det blir hon..(men ingen får inte slå på henne bara!)

Annars snurrar vi på..
Lisen och jag ska kolla nya skolan imorgon.. Hon ska bli kirurg en psykdoktor hon! Målet är klart vägen känns snurrig..Men hon kan stoppa upp en nyckel i näsan så det är nog ett bra mål hon har..Antingen måste hon få ut nyckeln eller så måste hon få hjälp med hjärnan!!

Våra två småttingar håller oss på benen och vi återser Bolibompa och Disneys alla filmer..Skönheten och odjuret är en klassiker favvis hemma hos oss..Men Lillen gillar inte att odjuret försvinner!!
Lilla fröken vill att vi ska slänga hennes kläder så hon kan få nya!
Så henne har vi absuolut redan fått på rätt spår!

Den lillesnickaregubben jag har någonstans i mitt lilla hus kör med sin traktor och flyttar på sina snöhögar..När han inte drömmer om höskördar och åkgräsklippare då förståds!
I dag har han tapetserat ett litet pojkerum åt oss..Och Nej det kan jag verkligen inte klaga på honom om..
I morgon mellan boxnigsklubbsletande och skolmöten och visst var det ett litet läkarbesök oxå...
Då ska jag i alla fall inreda! Var var det jag såg ett helt bord fullt med Rice rea??!?! Korgar....Kuddar....Fiiiina saker..
Hm till en kille på 3..Nä jag får nog åka och leta reda på något farligt monster aktigt någonstans! I cant wait!!
Vet ni vilket behov jag har på pojkesaker!! Efter 3 brudar innan barbiesar och rosa skimmer så är allt farligt och blått och bilakigt och motorer och helikoptrar såååå rooooligt!

Nu kommer Lillan igen och hon tror hon har brutit handen på boxningssäcken..Va fagerlutta...Vem orkar akuten Nu?! Jag vill gå och lägga mej.. Nä lite kallt vatten och snuttekudden under öra så får vi se om handen svullnar över natten..eller?

Inga kommentarer: