söndag 5 oktober 2008

Min otroligt smarta trettonåring !

Det är verkligen inte lätt att vara tonåring, Guuuuud vet att jag leeed av min underbara tonårstid med 1490000 killar jag var kär i.. Och alla olika stilar man skulle ha..
Alla olika komplex man hade och som man låtsades ha för alla andra hade det.. Och man skulle tycka syyynd om någon för den hade en finne på näsan, men man hatade någon annan (inte kanske i närmaste gänget) För den var sååå otroligt fiinig..Blä!!!
Shyst kanske man inte var och inte speciellt taktisk heller.
Jag kommer ihåg hur det var, så jag låter mina barn vara... Ganska länge och jag försöker verkligen uppmuntra dem och krama dem trots att de kallade mej kärringjävel på frukosten...Jag Gick o lade m,ej i gårkväll med en 11 åring på ena armen och en 13 åring på andra armen. Och just då var de bara 1 o 3..Mums!

Nåväl anledningen till mitt inlägg nu var egentligen min Lisen.. Hon har jättelåååångt tjockt hår. Det är nedanför midjan och tjockt som de flesta bara drömmer om.. Hon vill Klippa page o köpa löshår!! För det är så jättesnyggt o så..
Givetvis vägrar jag klippa av hennes vackra hår.
Men mamma kan vi inte klippa mej så det ser ut som jag har löshår då!!!
..eller.....

Inga kommentarer: