onsdag 1 oktober 2008

Sååå duuumt!!

Förra helgen skulle det komma lite valpköpare två familjer på lördagsförmiddagen, min líllesnickaregubbe hade bjudit hit en elektrikerkompis att pyssla lite o så var det allt annat vi gör på helgen !!!
klokan 9 på lördag morgon kom el-kompisen. Klockan 9,02 fick jag ont i magen ...9,30 for jag till akuten i fruktansvärda magsmärtor.GALLSTEN.... Ajjjjjjjj... Inte bara gallsten utan en kraftig magkatarr som inte mår så jätte bra av gallstensmedicin.. Nåväl lite medicin o lite sova typ 38 timmar så var jag back igen... Valpköparna fick mina barn ta hand om o elkillen klarade sej bra.. Nu är jag bättre känner mej som någon som gått en boxningsmach men ok.
Tills mitt dumma jag glömde medicin idag och drack ett stort glas kaffe....Shit så duuumt... Jag har oooooont....och det är bara mitt fel....

Inga kommentarer: