tisdag 2 mars 2010

rapportering från kaoset!

Jag har Inte tvättat en enda tvätt i dag,vilket innebär att man inte kommer in i tvättstugan..
Jag har Inte lagat kyckling som var min ambition, Nej falukorven tog överhanden och vann kampen om min matlust idag..(eller det var Fisen som ville ha ugnstekt falukorv...)
Jag har inte snutit så många näsor som jag trodde jag skule få göra, jag har däremot haft fruktat ont i mina knän och därför vankat fram som en liten anka idag i stan..För jag har handlat presenter till min lilla blivande trettonåring i morgon..Och det är inte för jag vill fira att de växer upp till blivande fjårtisar..Nej presenterna är bara för att hon ska vara glad och nöjd hela året, tills det vankas fjårtiskalas!
Nu är det desperata hemmafruar på ena tv:n och en mycket exotisk läkare på andra tv:n.
Så karrosellen får nog ta hand om sin fjärde för dagen, in och uttagning av disk..För Dan Brown och jag är inte riktigt redo att ta hand om polarisarna ännu!!Men guuud va bra böcker han skrive Danne!
Jag hade verkligen ingen aning om att man ska banka s.o.s i isen om man råkar hamna på ett isflak i arktis! Väldigt bra vetande verkligen!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Å, den boken lyssnade jag på innan jag somnade på kvällarna i Östhammar. Jag drömde otroligt spännande drömmar då!!