tisdag 2 mars 2010

vardag..

Inte alla människor är lika, tur är väl det..Men inte många människor åker hem från thailand i blöta sandiga brallor..det finns nog bara en! o han är min son!

Nu ska jag brotta ner en rektor! Ploga mig till stan för present inhandling...Om jag verkligen ska fira att min minsta lilla ska bli offiell tonåring...
Jag ska diska 3 dagliga diskar...Jag ska handla 12 liter mjölk..tvätta minst 2 maskiner tvätt(jag missstänker att resväskan som är placerad mitt i köker inte bara innehåller presenter till mamsen jag misstänker att den innehåller en hel del smutsiga kalsonger oxå)...Hua!
Jag tror att vi kommer äta kyckling till middag, jag vet att jag måste koka en massa kaffe och snyta en milliard snoriga näsor!

Detta är verkligen ingen klagosång det är bara ett kikhål in i min tisdag 2/3 2010...

Nu ska jag allra fösrt smyga mig in i en fågelholk o smygkika på min sovande pepparkaksgubbe!

Inga kommentarer: