lördag 9 maj 2009

Uppdatering..

I tisdags var min dag...37 år mogen, är jag nu!
Ingen ålder egentligen, men när jag tänker efter på hur gamla jag ansåg att alla var när de var över 35 när jag var ung så är jag nog döende..

Lisen tycker jag uppdaterar mej dåligt här på bloggen o det är ju trevligt att hon läser mina tankar o mitt snurr...Så jag ska försöka bättra mej..Men om jag känner mej rätt kommer det nog bli lite mindre bloggande på ett tag....Det finns helt enkelt inte tid för allt...Men jag ska försöka räcka till...Jag ska anstränga mej att vara alla till lags...Jag ska vrida mej i trötthet i våndor..Jag Kommer troligen att brytas i molekyler av att försöka för alla..Men jag ska det ordnar sej..ett litet blogg inlägg då o då ska jag nog få till...

3 kommentarer:

E.Gustafsson sa...

Grattis i efterskott =)

Unknown sa...

Ja, grattis i efterskott! Nu längtar vi efter ett nytt inlägg om hur det går med knattarna vi hört talas om! (Men lite förståelse kan du få för att det är fullt upp i början...) Kram!

Karrosellen.. sa...

O herreguuud vilken nytt snurr!!
Så här går det när man lever i Kaos..o längtar efter förändring:)

1 o alldeles underbar o vild...
2 o bedårande med armarna i kors o mycket bestämd...
Jag själv är i himelen,o tänk vad mina tonårsmonster har vaknar ur sina grottor o är mammor allihopa...
Den lille snickaregubben bär omkring på lillkillen med ett stort leende på läpparna varje gång jag ser dem..(de cirkulerar mycket runt traktorn, snart vågar han nog åka i den )
O Pussen var hemma en hel eftermiddag o lekte med dockorna...