måndag 25 maj 2009

ZZZzzz...sova !!!

Det var någon fruktansvärt konstig karrosell som skrev något väldigt adrenalinstinnt blogginlägg om att man blir så himmelens pigg av småfolk...

Jag veet inte, men idag är hon väck..Jag vill bara somna överallt...På soffan, vid spisen, bland alla leksaker på golvet, med huvudet på badkarskanten ( med änglarna i...Livsfarligt, bör o får inte hända..eller det är bara två centimeter vatten så jag borde vakna innan de hinner ens falla omkull..)
Framför allt vill jag sova tillsammans med dem...
Lillkillen somnar gärna i min famn med vällingsdroppen i mungipan...Finns det något bättre...
Jag är fortfarande i koma, trots att disken är kvar ute på altanbordet... Skitsamma, jag får hoppas på regn i natt då löser det sej av sej självt..(ibland är jag inte bara lysande smart utan helt genialisk, kom även på att katterna kan äta upp restena på tallrikarna då slipper jag mata dem oxå..Yes!!!)
För övrigt så räckte det inte med hundar, ungar, hästar o små snickaregubbar, grävmaskiner o traktorer..Nu ska vi har kattungar oxå..
Ja ni ser det rusar i min karrosell o det finns ingen hejd på eländet..Eller elände är det inte utan lyckorus med karroselll snus!!!