fredag 1 januari 2010

Gud hör bön!... eller i alla fall karroseller!

I morse(strax före 16.00) Kom lilla Lisen upp från drömmarnas land,yrvaken och så bedårande som bara hon kan vara.
Vi snick snackade lite vid frukostbordet(eftermiddagskaffet!) Om framtiden, så som mammor utan kraktär gärna gör på nyårsdagen..
Mina löften o bättre leverne o mindre gott,smalare mat mm,mm.Är redan för länge sedan brutna löften.. Jag tog mina första chokladbitar i morse innan frukost!
Men det är ju inte för sent för mina barn!
Nåväl jag frågade ut henne om hennes planer för detta nya år!
Stil...(ja ni som vet har ju sett henne både som ängel o herreguuud hon hade hopprep virat runt huvudet en period.)
Jag frågade henne oxå om hon har funderat över sina IG:n..
Hon den söta lilla varelsen vi har. Har träffat en lite sötnosig pojke, som gillar att plugga så till den grad, att han var villig att leta reda på bra matteuppgifter till henne som hon kunde öva på på lovet !!!!!! MARY HIM!
Lillesnickaregubben och jag är mot bortgifte av småflickor men herreguuud i bland är det sååå lockande!

Inga kommentarer: