fredag 5 februari 2010

Dags rapport!

En liten snickaregubbe köpte nya snickeri skor o halkade runt som en isprinsessa
(eller möjligen säl) inte bara en gång idag utan två...(han har Ont i ryggen!)

En väldigt svarthårig Fisen sitter med blondering i håret o ska bli röd...Förvandlingen är total!

EN liten liten Puss skottar taket! (Det gick inte att använda traktorn till det ändamålet, så den formen av skottning överlämnades gladeligen till sonen!)

En liten alldeles tokigt förälskad Lisen offrade tjejträff, för kärleken! (Ó jag som den inbitna tonårsmorsa jag är behövde ´bara titta på henne en eller ett par minuter med lite för arg min, för att hon skulle krypa till korset o erkänna att det skulle bli lite sprit oxå.... så hon blev hemma)

En mycket svathårig men underbar Lillan sitter med stora svarta ringar under ögonen o har ONT i huvudet..IGEN! Men hon sträck kollar Wallander filmerna så hon är fullt sysselsatt! Tur är väl det...Ont i huvudet är inte kul!

Två mycket små söta busungar springer runt runt runt huset med två hajar som jag fyndade på loppisen i dag för en femma styck!
10 kronor o såååå roligt de har... De är absolut inte tonåringar!

O jag då jag brottas med om det ska bli taco eller möjligen hemmagjordpizza idag till vinet!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det lät som om ni har det alldeles underbart! Vi får nog komma ner nåt snart så jag får se det röda håret och mysa lite med er. =)

Karrosellen.. sa...

Jaaa kom hit..Vi kräks lite då o då men herreguud har inte du oxå lite graviditetskilon att slåss med!

Förresten tar jag med mig ett antal ungar o gubbe o kommer på Dopet!! Tack för inbjudan!