söndag 14 februari 2010

Ont det gör ont..

Ont gör det nu, när det är 51 minuter kvar till planet lyfter över skyarna..Det är så mörkt på himlen nu! Hittar piloterna verkligen rätt...Hade känts skönare för mitt brustna modershjärta om det hade varit sol o klarblå himmel när han ska upp, så högt ovanför marken! ...Mitt baaarn!! Så nu kan jag sluta larva mig...Eller herrguuud jag är dödsärlig fasen jäkla ungar...Men han har ju kul det är huvudsaken..eller?

Nåväl...Nu lämnar vi detta hysteriska och bloggar om Lisen för hon är hemma och hon är rolig..

46 minuter tills min son lämnar sin mamma på jorden!

Lisen har börjat blogga Grattis alla ni som känner henne hon är rolig..Hon skulle ha en blogg som skulle heta pusskalas..(why...egentligen pusskalas?)
Men hon har oftast så himlens bråttom så hon stavade fel så hennes blogg heter pusskals.blogg.se

Jag har .....Aj 42 minuter tills navelsträngen exploderar!

H. om du ser det här så har ju alla mina gamla bilder försvunnit...HJÄLP!

Nämnde jag att min lillelillepojke ska åka bort långt långt bort..40 minuter sen är han i luften o herreguud vad mörkt det är ute nu! Hur ser piloterna fåglarna? Flyger fåglar omkring i luften när det är mörkt ute!!!!
Nej fasen jag måste stoppa detta hinner jag till Arlanda på 39 minuter...Kan man ringa till Arlanda o säga att det har blivit ett missförstånd min lillelille son har råkat hamna på ett plan till Thailand och egentligen är han för liten för sådana äventyr....

37 minuter jag måste nog hitta på någonting annat typ gå och kyssa alla mina andra ungar för jag håller ärligt på att gå SÖNDER!

2 kommentarer:

h. sa...

Men gullet..det kommer att gå jättebra och han kommer hem alldeles jättebrun med solblekt hår. Han har säkert lärt sig en massa saker också..typ dricka Singha :)

Unknown sa...

Om nån klarar sig finfint på en sån resa så är det Hampus. Han är en av de klokaste manboys jag vet. Och du ser, han håller dig uppdaterad. (Iallafall om de bra sakerna. :P ) Han känner sin mamma. Håller med Hanna, han kommer att lära sig en massa. Bra och dåligt. Men han kommer att växa. Så en dag i taget och var glad för internet och mobiler... Kram.

Ps. Det är ganska farligt att vara hemma också. Jag höll på att skära av mig fingret nyss när jag skulle ta en macka...