onsdag 17 september 2008

Badkar..Karlbad...

Nu äntligen är vi på gång med vårt nya badrum..3 tonåringar en tonåring Wannabee, en mamma och en snickare pappa i samma badrum varje morgon, blir lätt en ganska kaotisk morgonrutin... I dag låg alla köksknivar på kökbordet när min lille gubbes kollega kom förbi. Han undrade om det hade varit värre än vanigt hos oss på morgonen idag....Det är nästan så illa!!
Nåval nu ska vi ha badkar...Yes! Jag ser mej ligga i lugn och ro med ett ljus eller två och en god bok...Lugn..mys...
Min lille snickareman vill ha LYX !! Neonljus, massagestrålar, vattenfall, bla bla bla bla......WHY!!!!
Det har varit vilda diskutioner ett par dagar gissa vem som vann.... Ett litet djupt högt lättstädat underbart badkar till mej och mitt nya badrum.
En ång,massage,neonljus, bla,bla,bla dusch till min man. Den ska stå i gamla badrummet! ( nya tvättstugan)
Ha ha ha ha... Men han vet inte om att jag planerar tvättlinan just där oxå...Im evil.....men superhjälte dock.....

Inga kommentarer: