torsdag 25 september 2008

!?!?!?!? ska jag vara stolt eller !?!?!



Ja 13 år är hon, testar stilar ! Ja, lite.. Pokemoon kille på IDOL...Jaaa den stilen ska jag ha!!! Hör ett rop från tv rummet!!

Ehe... Fisen som är klar med sin förvandling ser på, med avsmak.. Pappa ser men låtsas inte se. Jag tycker mej höra något slags mantra surra om honom (inte mina barn,inte mina barn, inte mina barn) (Det är det!!!!)

Lillasyster klagar öppet. Storebror är den enda som inte ser, han har slutat bry sej..
Och jag hör mej säga ÅÅÅhh vad fiiiin du är... Ehe...Men... Less is more!!!!


Nåja hon är underbar när hon sover, hon är inte jätte arg då!! För inte bara utseendet förändras min milda gulliga Lisen är en tokarg hormon stinn färgkarta i tonårsångest.. Men hon är nöjd....

2 kommentarer:

h. sa...

En modern pippi långstrump! Men det vill hon nog inte höra ;)

Karrosellen.. sa...

Kanske just bara därför! Måste jag nog hälsa det...