tisdag 9 september 2008

Två prinsessor !!

Mina döttrar är känsliga tuffa tjejer. (hästtjejer) När man då kommer i tonåren och ska hitta någon sorts stil att anamma kan det bli lite hur som helst.
Lisen (13) gick idag till skolan i rosa prinsessklänning,rosa strumpbyxor och blåa höga strumpor, hon toppade med en liten krona med dun och pärlor....
Lillan (11) tidig i utveckling gick till skolan i rosa ballerina kjol,svarta tights och en stor rosa rosett i håret.
Vad ska man säga !! Om jag klagar blir det säkert värre, så jag säger vad fina ni är... Mina små prinsessor..
Min man dock har lite svårare för det. Han vet att han ska hålla tyst så det gör han.. Men jag ser att han tittar på de gråa tröjorna och jeansen på skolgården och tänker att det vore kanske lättare med de tjejerna. HA tror han ja!!!

Inga kommentarer: