fredag 5 september 2008

frukost med mina barn....

Nu har jag avslutat min tredje frukost! ...gröt blev det den här gången..Och så kaffe då med...

Jag började klockan 6.30 med Kaffe o macka med min egna lille snickare..
7.00 intog jag lite flingor med Lisen (13) o kaffe...
7,30 Lite mjölk o kaffe med Lillan
O så nyss gröt med Fisen (15) o A. Och kaffe då med förståss...Fisen hade sovmorgon idag!!!...eller....
Snart ska jag äta kall pizza med Pussen (16) som blev ledig idag.. Han skulle egentligen jobba hos pappa snickaren men pappan, orkade inte ha en yngling med sej idag.. det kan vara väldigt avslöjande att ha med sej sina tonårsbarn till jobbet. Pussen brukar dekalerara att det mest dricks kaffe snackas en massa och åks till byggbutiker för att handla...och snacka ännumera skit...
Så är det tuffa arbetslivet för en snickare!!! (i alla fall enligt Pussen som nu går bygglinjen!!!)
Nej jag kanske ska ta en kopp kaffe innan jag äter pizza och tar han om frukost disken....

Inga kommentarer: