lördag 13 september 2008

...tick tack...tick tack...

Min Fisen(15) står brevid mej och tick tackar, det är hennes biologiska klocka som tickar...Hon vill köpa hårfärg (svart) Jag antar att det är de grå håren hon ska dölja...
Vad ska jag då ta mej till. Min biologiska klocka ruuuusar och mitt hår lever ett eget liv...tick tack ...nu är vi närmare döden hör jag en röst som låter en bit från mitt öra nära där min dotter är..Jag antar att det är det här som kallas manupilation..
Jag kan sätta en peng på att jag inte bara ska köra henne till affären jag är ganska säker på att jag ska betala färgen med... Min äldsta dotter är en ganska ironisk sort...eller möjligen sork!!!

Det är i alla fall tur att jag älskar henne annars skulle man kunna tro att hon utnyttjar mej för min godhet..
Men jag fick en kram med kind i tio sekunder? Hur långt kommer man med det, curlingföräldrar..

Inga kommentarer: