tisdag 16 september 2008

Karrosellen alias superhjälte !

Fisen hade kompisen som sov över i natt.."A " En söt liten blyg väluppfostrad kille på 17 år.
Vid frukosten kunde inte Fisen hålla sej längre mamma vet du vad "A"drömde i natt..
Givetvis inte en aning... A gav ett litet generat uttryck, och såg ut som han ville sjunka genom golvet lite i alla fall....
Fisen som inte kund hålla sej berättade att A minsann hade drömt om mej. OJ..!!!.
Ja att du var värsta superhjälten och rädddade en massa, i ett krig. Att du hade superdräkt och var sårad värsta Laura Craft.. Med snygg kropp oxå.....?!? Fisen var lika förvånad som jag....

Gissa om han gjorde min dag... Underbara A !!! Tack!!!

Den senaste tiden har jag nämligen insett att jag är lite för tjock,, jag kan inte ha mina brallor jag hade i våras... Och helt plötsligt när man ska ta fram den varma jackan så är den lite trång över magen...
Men just nu är jag bara lycklig... jag var i en 17 årig killes dröm, och jag var en superhjälte med snygg kropp!!!! YES!!
Men jag är fortfarade gift och jag skulle inte vilja byta ut min lille snickare mot allt guld i småland. Men hur ofta händer det att man är en superhjälte i en 17 årings dröm.... Tack tack tack jag kommer alltid att leva lite på det..

1 kommentar:

h. sa...

Ha ha ha superhjälte! han visste nog inte att Fisen berättar alla detaljer och icke-detaljer för sin mamma. Puss på henne..fisen alltså.