torsdag 4 september 2008

Min första dag om blogger,, min trettonåring ligger i soffan och suckar!!

I gårkväll visade jag min 13(dotter) Att min bästa kompis hade startat en blogg..

Mamma mamma du med skriv att jag är nygg och rolig och så kan du lägga ut bilder på det!!
Ska jag oroa mej över min dotters internet vanor!! Nej jag orkar inte justnu.. hon vet att hon är söt och rolig och ska jag lägga ut bilder på min dotter så är de säkert bättre än dem hon väljer ( när hon ser ut som en guldfisk med plutläppar och förvånad blick) Hallåå.. hon hålle på att kolla vilken stil hon ska ha,man ska komma ihåg hur det var att vara tretton!! 15 åriga storasyster har gjort samma resa från glitterpoppare, SVART,Panda,BD,pop,till nu SÖT!! eller det har hon alltid varit..
Det var i alla fall i går kväll hon ville ut på mammas blogg.. Nu ligger hon i soffan och suckar snorar... Det kanske är nu jag ka ta en bild på henne!!

Inga kommentarer: