torsdag 8 januari 2009

....gonatt...gonatt...sov gott...Gonatt...Gonatt...

Så nu är det kväll.
Jag är trött..
Jag har varit med Lisen på träning o stått o tittat på min fina engelska
ponnyastronaut i ett skitkallt ridhus...Mysigt visst.. Men kallt!!..
Jag har kommit hem bälgat i mej te o kaffe, för det var inte mammans tur att ha badkaret, nej jag lever med slemmigatonåringar som måste bada..
Ja ja what ever..bara ni är tysta jag fryser..
Jag sätter mej här med min bok o en kopp te....Nu är klockan 22.10 Nu ska skitungarna äta mackor o dricka varm choklad...mysa och vara uppe...MEN JAG VILL SOVA JU...
Kan man gå o lägga sej trots att barnen är uppe på en vardag..Är man en dålig förälder då? Jag vill bara lägga in att snickaregubben bryr sej inte ett dugg för han har fjärrkontrollen hårt i sitt våld och han zappar mellan discovery och rymdfilmer så jag blir helt snurrig bara av ljudet..Men han är nöööjd...
Nä skit det luktar jätte gott jag får nog äta lite mackor oxå....Åhhhh...

Inga kommentarer: