tisdag 13 januari 2009

Snurret fortsätter..någon som har lugn o ro?



Med tanke på dagen tidigare inlägg så vet alla att idag är det synd om mej!Jag håller på att krossas mitt blod mitt barn mitt allt..Då passar den här unga damen på att...ja herregud.. jag vet inte ens vad jag ska kalla det för...
Hon hade långt fint visserligen slitet hår, Men hon tjatade sej till en klippning.. Hon ville klippa kort page i nacken, så hon kunde tupera upp det som en "Panda" det vet inte alla vad det är för en frisyr. Men på 60talet tuperade man in en limpa i håret..
jag protesterade massor..Men hon ville verkligen.. O jag sa att ok men kom inte till mej o gråt över dina klippta lockar! Och jag lyckades övertala henne att inte klippa kort i nacken..
Gissa vem som skriker o slår i dörrar i dag..Varföööör kan jag inte få löshåååår!

Jag vet inte ens hur jag ska reagera..hånskratta känns inte så bra. O Nej jag vill inte att hon oxå ska lämna mej..Men nej jag tänker inte köpa nytt hår till henne.Jag tycker hon e rätt söt..Med stjärna o allt..

2 kommentarer:

h. sa...

Ignorera..iiignorera. Be strong!

ridgeback sa...

ignorera..eller jag kanske ska göra ett besök och visa VEM som behöver håår..orättvist kan jag tycka..