onsdag 14 januari 2009

Maskulina byggarbetare!!

I går råkde min son som jobbar hos sin pappa avslöja att det åts en del semlor på jobbet..
Jahaaaa... Och igår var det såååå otroligt viktigt att jag kom med en liten peng till min man, jag frågade givetvis inte ens varför, vi är ju trots allt vuxna!
Men Joo det visade sej att det var ju Snickaregubbens tur att bjuda!!!
Jag vet inte men i mitt huvud såg jag ett gäng kärringar som satt med blommig duk på bordet o fikade på semlor varje dag. Det är oxå så nämligen att jag gillar att dricka kaffe i Glas eller mugg. Min lillesnickaregubbe o hans jobbar kompis E. Vill ha kopp med ÖRA! (Manligt)
Ja ja Det är som det är de är lite smyg kvinnliga..bra kanske jag vet inte...

Nu har bromsarna gått sönder på min bil o jag åker till min lillesnickaregubbes jobb för att möjligen få hjälp, det låter som det åskar när jag bromsar!
Men nej han kunde inte hjälpa mej för han o E o min samurayson skulle ha FRUKTSTUND!!!

3 kommentarer:

h. sa...

hahahahahahahaha jag dööööör vad roligt gissa om han ska få höra det! :) Kopp med öra och semlor...FRUKTSTUND! HAHAHAHAHhahah

Unknown sa...

Jag tycker det var fint på nåt vis. Och vansinnigt roligt att föreställa sig. Liksom, att de plockar bort byggrejorna, tar fram en spetsduk, tänder ljus och sätter sig ner alldeles tysta och plockar fram kopparna med öra och semlorna eller frukten. Hahahahaha!!!

h. sa...

Inlägg tack!