onsdag 28 januari 2009

Jag är en tjockis...

Nu kan jag mobilblogga!! Duktig tjej!!

Bilden är mitt köksbord just som det ser ut nu!
Jag bantar ju..
Inget gott..
Toarullen är för att Tage inte skulle äta upp den.Han hämtar dem i tvättstugan o kommer med dem i munnen..så är han duktig! Den lilla lilla duken köpte jag på handelskompaniet bra köp..Ja!

Det jag gör just är undviker, just det jag skulle skriva om..Nämligen jag skulle igår tänkte jag visa vilken ståndaktig tjeja jag var..Jag skrev matdagbok!!!!
Åt duktigt hela dagen vitkål istället för pasta..päron o äpplen hela tiden..regelbundet.. tills klockan var 16.30
Då jag klämde i mej ett paket BOKSTAVSKEX!

Förlåt! eller förlåt varför ska jag förlåta jag var skitsugen på nått gött. O jag hade verkligen kämpat med tvätten,golven,skräp,pjäxor, o termobraller hit o dit..Jag förtjänade verkligen ett paket kex..O de var fullproppade med fullkorn vilket jag sket i just då...men tänker på nu när jag faktiskt har lite(mycket lite) dåligt samvete..Fasen det går inte jag får ta en promenad med mina alla hundar...Åhh jag som ville lägga mej i soffan med Steig...Känner ni Stieg...Han e bra han..

3 kommentarer:

h. sa...

Norton ska bli pappa..i April tror jag det va! Tjuvparning..känns det bekant ;)?

Karrosellen.. sa...

hahahaha det kan jag...När vi kom hem från Sälen hade Ellen kommit på att hon skulle löpa..På måndagen lyfte Tage benet för första gången när han kissade.. I dag kom Tage o Ellen på att de kan para sej.. På fredag ska Tage kastreras..Vi kör separata rum nu...Hoppas inte vi har lyckats igen på ett väldigt incestiöst(!?) sätt

ridgeback sa...

Så himla kul är det kanske inte att bli farmor från ena veckan till den andra..V 8 feb.. blir det valpning och hon inte är skendräktig förstårs..hon har stora tuttar och mage..men vem har inte det,,,kanske skendräktig oxå,,hur många år kan en människa vara skendräktig