måndag 27 april 2009

bloggtorka i högsommaren..

Ärligt talat, hur ska man orka hålla på att skriva en massa hela tiden när det är så himlens fiiint ute att man bara vill sitta i solen med ett glas rött hela dagarna..
(Det har jag Inte gjort, men det är det jag Vill!)
Jag skulle lätt kunna bli alkoholist så här års, jag håller mej.. bara när det är helg dricker jag ett glas eller två men inte mer.
Jag somnar sedan..Men gudsingen så gött det är i solen , efter en dag i solen på min nya gräsmatta med ett litet glas att smutta på o med boken på magen!
I går kväll när vi kommit hem efter farfar,svärfar,Lillesnickaregubbensfar`s 60 års kalas o när Lillan hade ridit och S. o hennes ungar varit förbi en sväng.
Hamnade jag framsför tv:n..Det här var oxå trevligt kom jag på...Ett skönt sätt att slappna av efter en hård dag..Tv:N är bra, jag kanske ska försöka dejta den lite oftare, jag har nog inte träffat den heller på ett tag...Det här är Inte klag på något sätt mer..Herrreguud vad vi håller PÅ!

Jag ska under dagen bevisligen genom bilder visa vad vi(lillesnickaregubben) har åstadkommit denna helg..

Inga kommentarer: