fredag 3 april 2009

Loppis fynd för dagen!




Två små ljusstakar för 65 kr/paret..!
Två större ljusstakar 90 kr/paret..!
Tre ursöta prinsessgrytlappar på köpet..
Penseerna o grönan handlade jag till, bara för att det är så otroligt fint med vita pensaeer..
Allt samman för 200 Kr...

O jag kommer vara glad i dag på dagen när jag ser min altan o blommorna.. O jag kommer var tok lycklig ikväll när jag ser mina ljusstakar.
o jag kommer bli fantastiskt glad när jag ser mina grytlappar i syrummet nästa gång jag passerar där.. de kommer troligen hamna i projekt högen..
Men de var gratis...Gratis är gott!

Gubben på loppisen trodde han hade att göra med en amatör..han försökte kränga på mej en korsstygnsbroderad duk.(svart med röda rosor mycket söt, dock)
För 500 kronor..
- Den är handbroderad vet du..allt annat görs i kina nu för tiden...

Eller Hur!!
Jag ska absolut börja korsstygnsbrodera o sälja till den gubben för han har ingen aning..Han hade Ikea glas dyrare än Ikea säljer de själva..Men det ville han verkligen inte erkänna...O han ville absolut inte bli kallad för loppis för han drev en second hand butik...hallå!! Whats the differens!!(stavas Hur?)

(O jag hade betalat 100 för de små ljusstakarna o 150 för de stora...Moahahaha)
Men jag är glad.. O nöjd med mina fynd..