torsdag 2 april 2009

Huuaaliiigen......

I tisdags var en vanlig dag..PMS dag....
Chipspåsen sedan lördagskvällen var min räddning hela dagen..Jag små åt..Alla mina barn frågade mej om o om igen...Vad äter du på..i hopp om att det kanske var något mer attraktivt.(mina ungar gillar inte chips de vill ha godis)
Därför fick jag ha hela påsen själv...Jag mådde illa framåt eftermiddagen somnade i soffan runt 17 snåret...men hade då varnat Lillesnickaregubben PMS!...så han var gullig o lät sin prinsessa sova...(eller han hotade ungarna att väck för fagerlutta inte morsan hon är hemsk idag!)
Framåt kvällen mådde jag riktigt illa o kunde bara tänka på chips i alla dess former..Ja nu förstår ni kanske vart detta bär hän....Kräksjukan!! Hela natten....Hela dagen efter...idag är jag bara mörbultad....Men kommer aldrig aldrig mer att äta chips!
Ungarna har inte kräkts o mår inte ens illa..Lillesnickaregubben är dålig han oxå.. om det är för att sympatisera med mej eller om han är dålig på riktigt vet jag inte..Men han sover o klagar o har panik för han inte kan jobba...o inte ens köra lite traktor när det nu är såååå fint väder...

2 kommentarer:

ridgeback sa...

Var det inte PMS då..eller har s
snickargubben en släng av det mä!?

Karrosellen.. sa...

kombinationen är oslagbar...
Så gissa på vad jag menar...maginfluensa/PMS eller
Lillesnickaregubbe/PMS!