torsdag 16 april 2009

eftersom jag inte Får skriva om alla mina barn just nu..tänker jag just göra det ändå..Det kallas trots!

Jag skriver detta inlägg som en viskning..! Så läs tyst..
Jag har fått hem en liten liten liten sjuk underbar samuray...Han ligger på soffan o fryser o frossar..
Han har ont i halsen o har feber..
I går fick jag både hämta honom,bädda ner honom pyssla om honom hela eftermiddagen o natten..
Han sover o snusar precis här intill...O jag vill inte vara taskig men jag hoppas han är sjuk lääänge..Det är såå mysigt att ha en liten liten son...

Jag får helt enkelt åka till stan o köpa lite saker åt honom, Ny pyamas, rena kalsonger, en liten skön mjuk tröja han kan ha o strumpor o ett par skööna mjukis byxor..Om jag skämmer bort honom kankse han stannar extra läääänge...
Åhh det är som att ha fått en bebis..Min lilla Puss!

1 kommentar:

E.Gustafsson sa...

En lycklig karro var det.. sitter o fnittrar lite tyst så ingen annan hör =)