fredag 17 april 2009

...Stallet...


Varje morgon är den samma.. Oboy lufsar ut lungt o fint, väljer en hög..
Astro kommer efter tar en Ledig hög o börjar sin frukost.. O så kommer Bellmin, kastar sej ur boxen, galopperar ut ur stallet..Stegrar o hoppar o skuttar (bara för att visa här är jag o jag är snygg,glad o drottning i hagen..)
Så kör hon bort Oboy ett par gånger...Oftst brukar han få äta lite med Astro..
Bellmin har ju ändå förstånd att inte utmana kungen av stallet!!! Men hon försöker lite försiktigt..
Eller om hon bara vill att han ska se henne..hallå Astro ser du vad snygg jag är idag!!
Men Astro o Oboy är mest trötta på henne o Hungriga...(karlar! tänker jag varje morgon när jag släpper ut dem..hon visar upp sej o är snygg o glad, lite lagom bitchig,o vad är tacken...Hö högen är intressantare!!

3 kommentarer:

ridgeback sa...

Åhh va häärligt...alltihopa..och ja alla karlar är likadana..mat mat mat..

Karrosellen.. sa...

Ja jag är hästrik..O de är så fantastiskt roliga o fina underbara..För tillfället är mina hundar mycket till salu..Lite för mycket trots på den lilletonåringen..Så förtillfället är hästarna mera favoriter. De håller sej i hagen, skäller inte o hoppar inte på främlingar!!

ridgeback sa...

man blir helt pharesyc på dom !(ordver)