söndag 5 april 2009

Lillan min lilla perlagon!



Med den rubriken så kan jag bara lugna alla eventuella anhöriga till lillesnickaregubben.. Jag har inte varit elak på hela dagen...(Inte värre än vanligt ialla fall..)

Han har fått lägga om altantaket i (usch Plast) Ja, det blev bättre än innan.. Men fortfarande jag gillar inte plast tak.(Låter jag bortskämd så förlåt då, men jag måste ändå få ha en åskit..)

I dag har jag letat som febrilt efter en skiva med gamla foton på vårt förra hus..Jag hade såå underbara tapeter där som jag saknar lite...Men jag kan inte finna skivan.. Det känns så slarvigt att jag inte har varit räddare om den. Att den inte har legat i bomull o sidentyg för det är de enda korten som är tagna på huset som det var då. Då när Vi bodde där..O det var ett underbart hus..
Jag skulle inte vilja byta bort det idag mot vårt nya (skruttigare) hus. Men jag saknar det lite bara för det var så fiiint...

Det känns som jag inte heller kan skylla på någon annan för skivan är borta o det känns nästan ännu jobbigare...Att jag skulle göra ett så fatalt misstag är verkligen Inte likt mej.

Inga kommentarer: