torsdag 5 februari 2009

5 minuter var jag ute!

Så hittade Tage..2 rullar men hampa snören som jag precis hade varit o köpt..en Bh från tvättsugan.. han hade lagt i en fin hög på golvet!
När jag kom hem satt han mitt på golvet o var mycket stolt.. ´Tills han antagligen förstod att det inte var hans saker..När kameran kom fram hade han verkligen sänkt nacken i en mycket pinsam,förlåt,mamma höjd...Och jag sa bara OJ!
Nu går han runt i huset med sin nalle i munnen istället..han bär sina saker i munnen och så lägger han dem i en liten söt hög..Otroligt charmigt..När det inte är tvätt från tvättstugan, eller frusen hästskit(vilket vi upplevde i gårkväll) eller när det är nya snören som jag inte ens hade plockat ur påsen!

1 kommentar:

ridgeback sa...

Oj eller ojdå..då är det fara enligt min äldsta son..om jag eller h. uttrycker oss på det viset..ja då jäklar har det hänt grejer..-barnen blöder..tv:n har exploderat eller man backade över grannens .. ja liknande saker..