måndag 2 februari 2009

Tage är sååå rolig..

Min bebis är så puckad rent ut sagt.. Vi har alltid talat om att hans mamma Ellen är söt o trevlig men hon har ett otroligt puckat uttryck..Hon ser förvirrad ut! Det är hon inte, hon är en smart o trevlig liten jackrussel. Men Tage, han är skit söt i uttrycket o så är han såå otroligt godtrogen..O puckad...Vaddå? hallå? Oj?
Han kastrerades i fredags (vi ville inte ha några incestvalpar)..( o Ellen var sugen)
Vi kommer till veterinären o de ska sätta dropp..Min valp tittar veterinären i ögonen då är allt ok. Bara du talar lugnt till mej.. Men varför ska du sticka mej i benet..jag förstååår inte... Jag håller ett hårdare tag i honom för att han inte ska dra ut nålen.. Och då fattar han absout ingenting o drar ut benet tills veterinären tittar honom djuuupt i ögonen igen o talar....Jaha då är jag snäll o lyssnar då...Men vad fasen ska ni sticka mej igen...Vaddå hallå varför?
nåja han blir sövd o kastrerad.. När vi kommer o hämtar honom har han en stor tratt på sej..
Han är lite trött o lite knäpp på alla mediciner han har fått.. Men mest är han stolt över sin fina tratt!
Han är inte det minsta besvärad,tycker inte det är jobbigt att slå i saker hela tiden, nej han är stolt o glad över sin nya fina leksak..han är en mycket nöjd hund utan kulor!

Inga kommentarer: