lördag 7 februari 2009

Tävlad o nu helt slut!

Nu har vi kommit hem igen.Vi är mycket nöjda..Även om jag nu ska erkänna att jag fattade inte hur,o vad, varför, eller..Jahhaaa...Men vi ska lära oss det här! för det är mycket kul.Och Lisen o Astro var vansinnigt duktiga.
Lisens allra första riktiga "poängdressyr" fick hon 137poäng..det var mycket bra tycker hennes mycket stolta mor..Hon smackade lite när hon ökade det får man inte. Och hon slarvade lite med ojämna volter, och Astro var inte helt i form hela tiden...Men herregud...vilken snobbsport!! Var det bara jag som såg hur gullig han var när han viftade med öronen..eller när Lisen var tvuyngen att blåsa bort luggen ur ögonen, hon hade inte satt upp håret i hårnät! det ska vi göra nästa gång.. Och då ska jag ha en kamera!!!! Skitsnickaregubbe nu får han åka med mej o köpa en kamera..jag skulle verkligen velat ha en kamera idag!!
Nu måste jag laga mat åt alla mina hungriga magar som kommer inslingrande från olika håll..Stallet...sovrummen...tvsoffan...badrummet...krälar de fram magarna o alla vill en sak...MAAAAAT!!

Inga kommentarer: