lördag 28 februari 2009

..vi talar tvärtomspråk....

Min älskade lille son är på väg att lämna boet..jag måste hela tiden intala mej det...kanske blir det bra kanske dör jag av sorg..Nej det gör jag inte jag kan åka o hälsa på honom flera gånger om dagen..
I dag tog jag med mej lillesnickaregubben o lillesamuraysonen till loppis..han kan ju behöva en del saker...(han tror nog att hans mamma ska åka till Ikea o köpa allt,men där går han bet vi åker på loppis, han lider o lillesnickare gubben lider värre)..( hahahahah)
Vi lämnar loppisen o de är glada igen, då säger sonen...
- Farsan du är helt dum i huvudet o jag funderar på att spöa skiten ur dej sen! Det kan låta lite konstigt ...Men det betyder vet vi i vår familj...
-Pappa jag älskar dej ska vi kramas lite sen!

Tur att vi vet i alla fall...

Inga kommentarer: