torsdag 12 februari 2009

Middag hos familjen Kaos..

Herregud vad ska man äta!?!

Någon pasta är det inte tal om jag blir svullen som en ballong...Någon potatis,njaee nu är lillesnickaregubben storebror till en liten potatisbonde så det finns potatis i mitt skafferi.helt plötsligt kändes det nu som om jag skulle kunna skriva om Storebror Lillesnickaregubben och Lillebrorpotatisbonden.. Men det ska jag inte göra för minsta lillbrorsan som är golf...??någonting kanske skulle känna sej utanför...Nåväl släktkrönika är inte heller det vi ska avhandla nu utan middag..Vad jag säger vaaaad ska vi äta idag..
Lisen vill ha färdigskuren fryst äcklig pytt..Vill inte ha...
Lillan vet inte...
Lillesnickaregubben lasange...Phu nä!.
Pussen är o tränar så han vill nog ha en massa proteiner..Gullungen vägde upp lunch pastan idag..jag vet inte varför o jag betvivlar att han vet.. men han är söt när han gör det. Som de stora killarna på gymmet lixom...MUMS!
Fisen drog till Lilla.a. så hon har ingen rösträtt..
O jag...Nä ingen lust att laga ingen lust att äta..absolut ingen lust att diska...Kan man servera hö, i stallet idag.. Vi kan erbjuda havre till efterrätt!
Pittoreskt o otroligt idyll att äta därinne med..Hästarna o stallkatten Ewa..(som för övrigt inte vill vara i stallet, hon är lite för fiiin för det. Hon bor hos Fisen i hennes lilla hus )

Nej jag får helt enkelt gå ut till köket o kasta mej ut i kokkonstens vilda värld...
Pete Doherthy är i min stereo i köket, fisen råkade glömma den där...till mammans stora sorg.. ja han är en riktig äcklepotta. Men fasen vad han svänger med mej när jag jongelrar mina karotter....

Inga kommentarer: