söndag 22 februari 2009

Underbara söndagar, det är nog hemmafruarnas fredag!

O mitt nu när jag sitter här kom lillesnickaregubben med en kopp kaffe!!!Undrar vad han vill...
Jag lovade i något svagt lite vinberusat ögonblick igår att jag skulle baka semlor idag...Ja, eller Nej han läser inte bloggen..Det man inte vet dör man inte av!!!(utom ärtor i magen då förstås)
Men nu när jag tänker efter så är jag kanske inte jättesugen idag heller på degkonsten finurliga skapande...Jag skulle heller gå ut med hundar o åka lite pulka...Kanske jag kan låna någon liten minimänniska som vill följa med mej...Min lillakusin josefin, har sagt att man kan åka pulka utan barn...Men jag vet inte lillesnickaregubben (som givetvis måste följa med)
kanske inte fixar det... Jag är lixom inte smal ännu o pulkorna är så förbaskat små...O jag har dock ont i benet,så jag måste nog bli dragen upp för backen.. Ja ni ser synen..Lillesnickaregubben dragandes på en jättesäl som lixom väller ut över kanterna på pulkan...Nej jag inne...O bantar...Till klockan sex för då ska vi på kalas igen...Klänning på!! O tårta fram....åhh den här dagen blir bara bättre o bättre..Jag kanske rent av ska skita i att banta hela dagen!
Jag kommer i alla fall inte bli smal idag...

Inga kommentarer: