måndag 2 februari 2009

Som en tårta..

Jag vill verkigen räcka till,till alla!
Min gubbe som vill ha lagad mat varje lunch, han har kommit på att om han ringer hem o vill ha mat, svarar jag att det är ok o komma hem o laga till någonting när Han är hungrig.
Jag har fullt upp att måla naglarna o se på oprah..
Men nu har han kommit på att samuraysonen ringer hem med sin leeeenaste röst..Hej mamma vad gör du? Jag är lite hungrig...
Så har han mej, jag lagar numera lucnh varje dag till min snickaregubbes stora glädje.. Eller nu överdrev jag faktiskt bara de dagar Pussen praktiserar...

Det har dock ingen inverkan på min fettma...Jag tror att jag ska försöka rösta ut den.. O den som åker ut är........Nej seriöst det här är inte kul..Jag kan inte stänga jackan över magen längre...herreguud vet ni hur kallt det är ...
jag hade min vita väst på mej igår o min bror undrade vilken lastbil som hade tappat michelingubben..
Nu vet jag han åker ut!!
Nu ska jag gå ut till min underbara gnäggande hö ätande kompisar o mocka upp deras skit o ge dem all min kärlek. Det innebär att min kärlek i kväll kommer att vara slut för jag ska ge allt till hästarna, de förstår mej som ingen annan.

Inga kommentarer: