torsdag 5 februari 2009

Vad ska man äta!?!

Jag gillar mat!

Min lillesnickaregubbe gillar sin fru o hennes mat ! (det har jag oxå lärt honom)..duktiga vovv....eh gubbe!
Mina äldre barn o deras kompisar gillar min hysteriska matfreni...Fisens Lilla a. älskar min kok konst..Alla Fisens kompisar heter förresten någonting på a..är inte det lite roligt alltid A prins A. Lilla a. Kusin A. och bara A(som drömde o mej ni vet!) Om inte gå tillbaka i september eller nåt o läs!
Han var förövrigt uppvuxen som vegetarian, han kom hem till vårt kök o smyg åt kött..Åh han NJÖT! Lite roligt att bjuda en kille på 17 år köttbullar till middag o han aldrig har ätit det! Vi tvingade honom inte...även om vissa kanske skulle kunna tro att jag skulle kunna vara så manipulativ..Det är jag inte! Han var erbjuden broccoli!!
Nåväl, i dag är det ide torka big time!
Jag tror vi helt enkelt ska ringa mormor o fråga vad hon äter i dag..Då brukar hon bjuda oss. Hur många vi än är... Underbara mormor...Eller mormor det är ju faktiskt min mamma!

Inga kommentarer: