torsdag 19 februari 2009

Sportlovskul....

Förr åkte vi skridskor, grillade korv,badhusen var välbesökta, det skjutsades till isrink, o till pulkabackar hejvilt...
Nu skjutsar jag till närmaste hyrfilms ställe som är öppet efter 22 när ungarna har vaknat till liv.
I går fick jag äran att åka till stan o köpa saker till Fisen. Hon behövde det så mycket..Hårfärg för 170..Nya Morrisey 170..Ett gardintyg med apor..Så nu är jag fattig igen med det var det värt. Hon log flera gånger!!!

Jag kan bara konstatera att det var billigare förr...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vi kan grilla hur mycket korv och bada i hur många simhallar du vill de närmaste åren. Du får gärna åka hur mycket skridskor och pulka du vill med vår lilla knodd. Jodå, jag skojar inte. I september. =)

h. sa...

STORT GRATTIS till knodd Josefine../Hanna

Karrosellen.. sa...

Jag älskar det här...Min dator pajade strax efter jag läst inlägget..
Jag kan bara säga att idag har varit en bra dag!! Kram Kram...Vi kommer på höstlovet i slutet på oktober o grillar korv!