tisdag 3 februari 2009

Det är så underligt när man ska åka iväg och står i hallen o kollar in så mössan sitter rätt och så är det en exakt kopia under hakan...Jag älskar när ungarna gillar det jag gillar...Allt är så mycket enklare då...Fisen om du kollar mamsens blogg så gillar hon Dylan i mars...
I dag har jag varit på ett ganska underligt ställe om man gillar min sjuka humor..
Vi har varit på hästklinik, det är inte så kul med sjuka hästar...Men drogade hästar är nog det roligaste jag har sett på länge.. Herreguuuud så fantastiska när de står o håller balansen och är helt borta så roliga...Jag bifogar en bild på min lilla lilla när hon är helt borta..hahahah...
Hästar är ganska roliga när de är sitt vanliga jag, men när de ser så dumma o borta ut. hahahaha!!!!

3 kommentarer:

ridgeback sa...

Jaa vi gillar din sjuka humor även om du skrattar åt en stackars drogad häst..man undrar lite över varför?? inte varför du skrattar utan varför hästen var drogad!!

Karrosellen.. sa...

Alla hästarna blen drogade innan de skulle in på röntgen.. det var mellanstora ponnysar, jättesrota hästar, o så vår lilla som var mera som en hund.. Och där stod de allihopa elaka,snälla trasiga,dyra hästar o vinglade omkring o försökte behålla någon slags värdighet.. Inga hästar kände ju varandra så när de kom in skulle alla liksom var lite snygga o visa upp sej. Men alla slutade ned drogade i kön till röntgen.. ( Vi tänker inte på att de kanske hade ont)För jag tycker verkligen inte om när mina eller andras älsklingar har ont!
Vår lilla Bell,har patellaupphakning=knäskålarna rör på sej...Känns lite bekant, jag har inte belägg för att det smittar, men tanken har slagit mej.

ridgeback sa...

ha ha ha ser bilden framför mej med raglande häster oberoende av stamtavla..som på krogen..ingen värdighet alls kvar..
Ang ärftlighet..man vet aldrig nu för tiden hur generna går..
Hoppas hon mår bra nu er lilla Bell..så sööt.