onsdag 25 februari 2009

..min nya bästis/bantningkompis...



Vi skulle absoluuut inte ha någon mer katt..Nej..Lillesnickaregubben var mycket tydlig i sitt neeejande..
Tills vi träffade Tom..egentligen ville nog inte jag heller ha någon mer katt.. Men titta på honom...han är så stooor..o så rolig...titta hur han fördelar fläsket jämt över kanterna så han inte behöver hålla balansen..Smart kisse..När han springer..eller höhö rör sej fortare typ om maten är på ingång....så gungar magen från sida till sida som en våg lixom...Han sover hos tjejerna på nätterna vaknar runt 3(alltså 15) går på lådan käkar lite..Möjligen sitter o spanar en kort stund inågot fönster..För att sedan helst bäras upp på övervåningen igen o nattas i valfri säng...Vilket dröm liv...För katten men även för tjejerna som har alla anledningar nu mera att jag måste sitta o hålla Tom..han orkar inte röra sej mamma visa lite hänsyn....Ha precis! Precis så känner jag med,kan någon bära,mata o klappa mej. Jag gungar så när jag går!!

Inga kommentarer: