fredag 20 februari 2009

Elaka barn!

Idag har jag slagit mej fri för ett besök hos frisören..Lite slingor ville jag ha..inte guld..inte rött...vita slingor ganska mycket....Som jag brukar ha.. Jag kom hem guldblonderad med röda slingor...Jag kanske inte var tydlig nog...Nåja jag styrde till närmsta affär o inhandlade en ljus,ljus,vit..Nu fagerlutta ska vi slinga hår i dag..Kom nu barn! Nu får ni gå loss på morsan...Bara kusinen vågade...jag är mördande håröm!
När jag sitter med folie ´paket kommer Fisen
-Mamma vad du ser rolig ut..Får jag låna din telefon o skicka en bild till Prins.A..
Visst givetvis han blir säkert glad av an bild på en föredetta svärmor i foliepaket på fredagskvällen....
Bra mamma mera haka,såja... Och så tar hon telefonen, det ser ut som hon drar iväg ett sms...nej bilden går rakt in på Min Blogg..UngJärpe!!

Inga kommentarer: