lördag 7 februari 2009

Pissiga skrivare,dammsugare,datorer,dvdfilmer o alla andra saker som trasar ihop sej runt mej...

I går när jag virvlade runt för att skapa idyll..Så pajade först datorn...Neeeeej...
Sen gick Lillans Mammamia sönder( Lätt åtgärdat en ny kostar bara 199)
Sen pajade dammsugaren, för det första så luktar den illa..Med illa menar jag bajs..
Man kan ju bara fundera på vem som har dammsugat toaletten! O varför de inte spolade först!
Efter ett tag när jag hade valsat runt på övervåningen med min bajsluktande snabelkompis, så dog den...Död! Alla lampor lös men nu var den trött nu vill den vila lite...Hopp...Så vi gjorde det. Men det är lite jobbigt att bi avbruten mitt i när man lixom har ångan uppe. Nåväl vi vilade sen hoppade vi igång igen.
Städat blev det o bla bla bla..(Snickaregubben som fick ett antal telefonsamtal från en smått eller mindre desperat litenälskling än vanligt,,,Min dator är trasig köp en ny! Han kom hem o pluggade i kontakten som någon vild,sexigt dammsugandes primmadonna hade råkat dra ut!)..(Eller fet,svettig,skitförbannad med trasligt hår kanske är mera lik sanningen o den ska vi hålla oss till..Det är A o O...( haha AoO..)
Allt flöt faktiskt på eller..Det var ett snöfall liknande alla dineyfilmer..Tokidyll till Jul..Men nu..jag vet inte...det kommer ju ialla fall vara borta tills ungarna har sportlov nästa vecka..Nåväl jag ska inte sitta här mitt i natten o snacka väder det känns lite jag vet inte..nehe
(klockan är 7.40) O snart ska vi åka Lisen har fullt upp o knoppa man...jag funderar på att gå upp o knoppa med min man´....
Jag ska inte göra det jag ska vara en duktig mamma o fixa fika till ungarna i stallet o ungarnas mage när Lisen har emtoagit alla pris!
Ja snart, snart ska jag...ska bara... snart...Förresten anledningen till mitt inlää just nu var att tror ni inte att skrivar J.......n!= Joddlaren... har pajat nu när jag skulle skriva ut min blogg till min mamma...Det känns som när alla andra vet så måste hon om någon veta hur det är i mitt kaos...Så nu vet jag inte hur jag ska göra...Man skulle ju kunna printa ner den för hand..Herregud vad jag svammlar! kan vinet (ett glas sen var jag trött,jag hade ju toksnurrat o idyllat) som är kvar en kostig kombination av Mammamia som redan snurrar i DVDn. Im going krajsyyy!!!

Inga kommentarer: