tisdag 17 mars 2009

De här fick följa med hem!



5 kommentarer:

h. sa...

Skitsnygga! Ta dom och kom hit så kan du och jag gå ut och käka och dricka vin och prata skit tills vi stupar..på lördag!

ridgeback sa...

Jaha bara för att man inte har röda stövletter får man inte va me!? ja har röda Naturalista typ träskor! Jättesköna så!

Karrosellen.. sa...

Jaaa....Men jag ska ju ha 42 kaffegäster här på söndag...!

Träskor är det bästa som finns!!!Skönt för mitt knä dessutom..Men ibland får man offra sej för ett par helt galna stövletter..Gissa om ungarna dreglar efter dem..MINA!!....MOahahaha!!

Karrosellen.. sa...

Vinet kan vi ta på måndag när jag inte får se Bob! Det är helt ok!

ridgeback sa...

Hhum.. !du kanske ska ha ett öga på de där...dom kanske går iväg som din vita halsduk gjorde! när du minst anar!
Svårt att få ihop det där med 42 gäster söndag, vin och Stockholm lördag..Skitsnacket kan ju hålla iof!