torsdag 12 mars 2009

Nu ska vi snart sova...I mitt gröna sovrum....!

Jag vet inte vad jag tänkte..jag gjorde som jag brukar...I dag har jag lust att måla om..O så åker jag till färgaffären köper färg som jag är sugen på just då..Det blev Passion...Färgen heter Passion...Den är grön...Jättegrööön!
Färghandlarna fnissade lite när jag ville ha passion i sovrummet, men de är vana vid mej ..Eller jag är nog en av deras bästa kunder som kommer ofta o vill måla om..Vi har aldrig varit särskilt rädda om saker så när jag ska måla så måste jag köpa pensel,roller hela kittet lixom ja o så färg givetvis..jag känner att jag nog är klar med den gröna passionen nu...Så i morrn blir det ny färg...jag hoppas jag är lite lugnare i mitt sinne o går på något mildare typ...kärlek..(röd) det kanske i och för sig inte verkar vara så lugnt..Men i mitt Kaos är röd en bra status..lagom snurr i karrosellen!

2 kommentarer:

Soffi sa...

Det var som tusan vad du är aktiv!
Har du kastat ut mellanflickan till syrummet oxå?

Karrosellen.. sa...

Snart mycket snart Lillesnickaregubben är inte färdig bearbetad ännu..Han tycker "iblandkonstigt" Inte som jag vill...tex att möblerna står bra där de stod från början...Konstiga gubbe!