fredag 13 mars 2009

Musik till fredagsstädning...

I dag valsade jag tillsammans med den nu inte så illaluktande dammsugaren till Amy Winehouse...Det är bra gung...ojjoj...Vad vi har snurrat runt golvlisterna...
Att dammsugaren inte luktar fullt så illa nu är för när jag var på el affären hittade jag små provrör med doft till dammsugaren..Jag luktade mej illamående på alla dofter, bestämde mej för örtblandning...(passar bäst till hästskit)
och så har vi samarbetat bra, min kompis dammsugaren o jag.

Jag tänkte ju göra en lista till fredagsstädning...

Amy Winehouse är väldigt gungig utan att bli hyperstress..Hon är skön..Inte någon förebild till mina ungar dock men, Musiken...Åhh!

Tyvärr måste jag ta till en till tvivelaktig sångare men han är o förblir bäst på dammsugare dans..Här är mer Hysteri dock..Pete Doherty...Mums..O det är inte hans gula tänder eller hans flötiga hår jag går i gång på utan Musiken...

Jag har försökt idag till melodifestivalen..Men Snälla,snälla, snälla...det år inte att dansa till möjligen sortera strumpor!

Ja o så har vi ju alla andra men nu kommer Fisen hem o hon har något mycket viktigt att berätta o jag är alldeles för nyfiken av naturen så jag måste dra..Puss.....

Inga kommentarer: