onsdag 4 mars 2009

Jag har dragit ett täcke överhuvudet..´Bloggar nu mer under täcket...På ett helt oerotiskt sätt så var lugna..

Jag har ont i huvudet...Därför är jag under täcket!!
Den här förmiddagen kan gå tillhistorien som en av de inte bästa..

Efter förra inlägget vet ni vad jag tycker om bilar o körning o allt som hör till...Efter inlägget tog jag bilen till vår Puttelilla bilmekaniker..Han fixade så att min lilla bil skulle gå igenom bilbesiktningen..Så var ialla fall tanken...Ellerhuuuur vad bra det gick...
Inte nog med att jag har glömt att fixa besiktnigen så råkade jag ha körförbud på skiten..ja ja...
Jag åkte in, bensin lampan blinkade( o just den lampan har jag lärt mej känna igen i bilen numera..) Men jag lever i kaos o Im Wild and craysyyy...Så jag åkte...mot besiktning....Fick två påpekanden om bilen o fick betala 300...(=en lin skjorta på HM) O ombesiktining...skiiit samma..jag ser glad ut..tänkte tanka...funderade på om det kunde finnas någonting att tröst shoppa på macken...Då är mackskrutten slut på bensin...Ja ha jaaa...Jag åker hemåt...300 fattigare, med huvudvärk o ingen tröstshopping....
Då när jag är blek om nosen ledsen o ganska trött, tänkte polismyndigheten att de ville a ett nytt kort på karrosellen....Så ja jag erkänner jag har blivit fotad av fartkameran Igen..Det är 3:e gången för mej nu...Så jag hoppas mina bot kommer till god användning...Typ vägräcke på någon tokfarlig väg...(det känns lättare att betala då, än om man tänker att det ska gå till nakendans på polishögskolan..Eftersom jag inte har blivit bjuden dit..o förresten när jag tänker efter är jag nog ganska tacksam för att jag inte har blivit bjuden dit...Herreguuud vad skulle jag göra där....)
Nu håller syret på att ta slut så jag måste krypa in under sängen för lite lugn o ro...O tystnad o vila..utan kameror o böter..Poliser..o Bilar...

Inga kommentarer: