måndag 30 mars 2009

Lite tvätt bilder...




Dagens tvätt ..Lägg märke till den härliga vårvinden som tar tag i kläderna o blåser Vår i dem...Åh ! Härligt...
Lillabilden, tvätten jag tog in...
På den övre bilden i mitten hänger min vita Lin skjorta...Mums! Men ärligt talat den är verkligen STOR!
Hur stor är jag egentligen ?
Den är inte lika stor när man hänger den inne på en galge... Nej nu måste jag verkligen gå ut med hundarna...För min skjortas skull..Fasen att jag hade blivit såå stor det hade jag ingen aning om!

3 kommentarer:

ridgeback sa...

Åååh vilka fint hängt..en del hänger ju huller om buller...men det här var "rent" och fint!
Och ja vi SLÄCKTE barnen spelade gitarr och vi sjöng..även efter kl.21.30

ridgeback sa...

men herregud (ursäkta) men hur skriver jag..och inte läser igenom heller förrän det är försent..va fint hängt eller vilka fina linor typ skulle det va!

Karrosellen.. sa...

Ja linorna är raka!
Rena linjer!
Ingen kaos i min tvätt, allt är såååbra o rakt o rent o urblåst efter stormen...Alla kläderna är nu snurrade runt linorna..Så går det när man bor nära vattnet i en backe uppåt, o vinden måste vända på min altan...