tisdag 24 mars 2009

Jag ska väl underhålla er lite oxå!!

Oj..
Helt plötsligt när jag bara skulle hoppa ner från rubriken så publicerades bloggen...Vips!
Så oväntat!

Nå jag drog till stockholm, körde laglydigt o säkert..
När jag närmade mej satte jag NottingHill Cd:n i radion o lyssnade på de allra lugnaste låtarna...
( smarta jag) jag behöll lugnet o kom fram..
Utan att repa min eller någon annans bil.Utan att krocka vid eventuella filbyten...O utan att bli fotad av olika kameror som finns placerade längs en del vägar...
Bra Jobbat...

Jag tjattrade o lekte o myste o hämtade ungar i slussen på natten...Eller ungar o ungar...eller natten o natten...Eller hämtade o hämtade....
Ungar Ja!
Natten 22!
O Hanna körde mej runt i stan för att hämta Fisen o Lilla A.
...men i alla fall..
Mysigt var det.
O jag kom hem i dag o fick diska tårtfat från i söndags..De var så otympliga att få in i diskmaskinen...Fick jag förklarat...Vatten karaffen hade han dock knölat in i diskmaskinen! Han är väldigt duktig på vissa saker Lillesnickaregubben, inte så duktig på andra..Typ disk!
But I love Him...Eller jag tycker om honom i alla fall...eller Njaä inte när jag tänker på karaffen o tårtfaten...eller Lite då!
Lillan har hittat en ny kärlek oxå det var ju lite roligt..
Hon har gått från Pierce Brosnan till Robert Redford !
Fisen är lite oroad o har sagt till Lillesnickaregubben o mej att vi måste hålla Lillan från äldreboendet...herreguud det kan sluta hur som helst!
Nåväl nu ska jag gå ut o natta mina hästar...Oboy blev så glad att han gnäggade när jag kom in i stallet idag...Det är sann kärlek! (eller hunger)

Inga kommentarer: